So. 4. dec 2021

Firmar.sk

O podnikaní a financiách

Pracujete z domu? Poradíme, ako si zvýšiť svoju produktivitu – plánujte!

3 min čítania

Postupne viac a viac firiem dovoľuje svojim zamestnancom pracovať z domu. Ale práve doma na nás číhajú rôzne rozptýlenia ako je televízia či posteľ. Ako teda ostať produktívny?

Plánovanie úloh už od rána

Ak pracujete z domu, najťažšou vecou je začať. Jeden skvelý trik je plánovanie úloh večer pred ďalším pracovným dňom. Ak si naplánujete ráno telefonát s klientom alebo prácu na dôležitom projekte je pravdepodobnejšie, že ráno nezaspíte a budete produktívnejší.

Vytvorte si vlastné rutiny

Sebadisciplína je veľmi dôležitá. Ak si nastavíte denný plán, vaša produktivita bude väčšia. Výhodou práce z domu je, že si do svojho harmonogramu môžete pridať nie len pracovné aktivity ale aj oddychové. Skúste si pomedzi prácu naplánovať pár minút na prechádzku, čítanie či krátky spánok, ktorý vás osvieži.

Využívajte tie správne nástroje

Pri práci z domu je potrebné využívať aspoň niekoľko základných nástrojov a aplikácií. Slack, Google Hangouts či Skype vám pomôžu zostať v spojení či už s klientmi alebo spolupracovníkmi. Sú menej formálne a komunikácia je zvyčajne rýchlejšia ako pri e-maily.

Foto: unsplash.com